Flet kurve.. :)

Jeg elsker at være kreativ når lysten byder sig, så jeg var selvfølgelig med på dillen med at flette kurve og tasker. :)

Jeg kom godt i gang med hjælp fra http://genbrugblirguld.blogspot.dk/
Hun har lavet en guide om, hvordan man starter. Helt fantastisk nem at følge, men det kræver lidt tålmodighed.. ;) 

Jeg havde fået en bestilling på at lave 3 store kurve, af kinetiske aviser og sort gave papir. 

Disse kurve er lavet af stykker der måler 6 x 13 cm. Jeg dækker altid stykkerne med klart pakketape. 

Bunden består af 5 stykker som du sætter sammen og i alt er bunden er lavet af 180 stykker.



Siderne er lavet af ringe, som er lavet af 72 stykker og der er fem i alt. 



I alt er kurven lavet af 540 stykker, som er snittet, tapet, foldet og flettet. Det er er meget stort stykke arbejde, men det er super hyggeligt når først man kommer i gang. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Spinat pandekager.

Rugbrødslagkage.

Alm. gode kanin boller.