How to - Lakridskonfektsadventskrans..


En utrolig god ven, gav mig en fantastisk ide sidste år til jul, og det var at lave en adventskrans beklædt med ladkriskonfekt. Men da jeg fik idéen, havde jeg lavet mine dekorationer, så jeg valgte at gemme den til i år.

Ideen er så anderledes og "sød" at jeg gerne vil dele den med jer derude.. :)

Vær opmærksom på, at det kan være en tidsrøver. Min krans er lavet på en stor hø krans. De findes i forskellige størrelser, og derfor kan de være forskelligt hvor meget konfekt du skal bruge. 

Du skal bruge:
- Hø krans
- Lysholder 
- Ladkriskonfekt (Jeg brugte ca. 1350 g. Køb det billigste!)
- Limpistol (Ekstra lim 3 ½ pakke)
- Krymmel



- Underlag
- Kniv
Det er så der ikke kommer lim på bordet og til at tilpasse nogle af stykkerne.. ;)



Sådan gør du:
1. Start din limpistol op
2. Sæt lysholderne på deres plads.
3. Så er det bare med at gå igang med at lime konfekt på.
4. Imellem stykkerne kan du lime lidt krymmel på, for at dække hø kransen. (Det har jeg gjort :) - med flot resultat)



Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Spinat pandekager.

Rugbrødslagkage.

Alm. gode kanin boller.