Weekend snak

En uge går så utrolig hurtigt, når man har en masse at tænke på og når man har travlt.

I weekenden var vi må en mini-telttur hjemme hos mine forældre. Selvom der var lovet regn, holdt vi på, at vi skulle sove i telt (og så hyggede vi med at ligge lidt ekstra tæt. ;) ).

Lørdag var vi en en tur på Hobro dyrskue. Dette var noget af en oplevelse, for hold op nogle kæmpe køer! Men det var nu flotte. Udover det var der et børneskue, hvor ponyer var pyntet og klædt ud. Det var hyggeligt at gå rundt og se på diverse køer og alle mulige andre dyr i alle størrelser.
Som en ekstra bonus var vi inde forbi Vebbestrup og få en is. Jeg har aldrig smagt dem før, men rygterne gik  med at de var så gode, og det var lige hvad de var! De smagte så fantastisk godt. Det var en softice dyppet i smeltet chokolade. Isen var blød og cremet, og så smagte den bare fantastisk (jeg ved godt at jeg har sagt den, men den var bare god). De var også utroligt billige. Jeg tror at der var en halv liter is i min softice og jeg gav kun 12 kr (uden chokolade. 15 kr med).. Så det kan klart anbefales at tage derhen.

Søndag blev der bagt en hurtig omgang muffins, da vi skulle ud til min storbror og hans familie, som var på camping i Lagunen i Hals. Det var rigtig hyggeligt, at se sådan et rigtig campingliv. De havde nemlig lige købt en ny campingvogn, med et retro fortelt til. Så det var lidt fedt. Som den eneste Faster, skulle jeg da med mine 2 niecer på legepladsen. Dette endte knapt så godt. Jeg brækkede næsten begge ankler, da jeg skulle glide ned af en brandmandsstang. Som min mand fik det sagt, landede jeg som en sæk kartofler. Så jeg måtte humpe derfra med to meget hævet fødder og to skadet knæ.

Vi fandt også ud af, at der var noget byfest/halbal-halløj om natten i enten Oue eller Rostrup. Der var meget HØJT musik fra fredag til lørdag. Men det var dog ikke så slemt som lørdag til søndag, hvor der var noget amatørrap og en meget overgearet DJ/MC. På grund af dette, faldt jeg først i søvn da klokken var omkring 03:30. Men vi havde alligevel en rigtig hyggelig tur, vi fik hygget en masse sammen med min mor og far og fik set alle mine tre brødre på en weekend, hvilket kun sker når der er to torsdage i en uge.


Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Spinat pandekager.

Rugbrødslagkage.

Alm. gode kanin boller.