Lækre, sunde cookies med goji bær og hvid chokolade

Jeg har haft rigtig meget at se til på det sidste, plus så har jeg også fået bihulebetændelse. Så tiden har været begrænset til at være opfindsom til bloggen, desværre.

Disse fik lige et par minutter for meget i farten.. ;)

Mens jeg har ligget syg, har jeg tænkt i nye baner med hensyn til nogle af mine opskrifter. Derfor besluttede jeg mig for, at min cookieopskrift med mørk chokolade og morbær skulle have en lille overhaling. Du kan finde den "gamle" lige HER.

Cookies med gojibær & hvid chokolade: 8-10 stk
- 50g Mandelmel
- 20g Mandler
- 1 Æg
- 1 tsk Bagepulver
- 1 tsk Vaniljepulver
- Knivspids salt
- En håndfuld gojibær
- Hvid chokolade

1. Pisk ægget og hak mandlerne i minihakkeren
2. Bland de tørre ingredienser i.
3. Når dejen er rørt glat, vendes bærrene og chokoladen i.
4. Form små småkager og læg dem på en bageplade beklædt med bagepapir.
5. Bag kagerne i 10-12 minutter ved 180 grader.  


Bon appetit!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Spinat pandekager.

Rugbrødslagkage.

Alm. gode kanin boller.