Havregrynscookies med chiafrø

Jeg har den sidste tid skulle tage det med ro, fordi jeg har været inde og blive opereret. Det har betydet at min mand og jeg hygget lidt (for meget) i hverdagen, hvilket har givet mig et mini sukkerchok.


Så lige nu prøver jeg at komme ud af mit sukkerchok, hvilket jeg finder enormt svært. Så jeg har bixet en opskrift sammen, som er lidt sød, men som også er fyldt med proteiner.


Havregrynscookies med chiafrø:
- 5 dl Havregryn
- 2 Æg
- 2 tsk Vaniljepulver
- 2 scoop Proteinpulver med vaniljesmag
- 1-1,5 dl Mælk
- 1 knivspids Salt
- 2 spsk Chiafrø

1. Start med at blande de tørre ingredienser.
2. Rør derefter æggene sammen i en separat skål.
3. Bland derefter det hele godt sammen og form cookies på en bageplade beklædt med bagepapir.
4. Bag dem ved 180 grader i ca. 15 minutter. Men husk at holde øje med dem, hver ovn er forskellig.


Bon appetit!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Spinat pandekager.

Rugbrødslagkage.

Alm. gode kanin boller.