Godt nytår allesammen.

Jeg er så klar til 2014! De sidste mange måneder har været utrolig hårde. Blandt andet blev jeg ramt af stress og diverse problemer ved siden af.


Men det er ikke kun dårligt. Jeg har jo nået målet med de 25kg tabt, fået mere energi og jeg har endelige fundet frem til dem, jeg gerne vil ha i mit liv. Det har været en kamp, men en kamp jeg har vundet.


Jeg glæder mig til at starte på en frisk. Der skal være fokus på vores lykkelige lille familie på bakken, at nå det sidste mål med vægttab og så skal der skrues op for træningsniveauet. 
Jeg har kun et nytårsforsæt, og det er at være glad! Ved at tænke mindre over diverse ligegyldige ting og fokusere på, hvad der gør mig glad.

Jeg håber I alle får en fantastisk nytårsaften, med dem i har kært, og at I kommer sikkert ind i det nye år.

Tak fordi I følger med. 

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Spinat pandekager.

Rugbrødslagkage.

Alm. gode kanin boller.