Pift din chokolade op med nødder.

Jeg beklager stilheden på bloggen, men som sædvanligt har jeg haft meget travlt. Jeg vil forsøge at prioritere bloggen lidt højere end jeg tidligere har gjort. Så der skulle gerne komme flere opskrifter og diverse tips.


Her er et godt tip, til at pifte almindelig 70% mørk chokolade op med lidt nødder eller diverse bær.

Du skal bruge:
- 70% Mørk chokolade (100g eller hvad du nu har)
- Diverse nødder (Jeg har brugt mandler, hasselnødder eller pistacie nødder, eller en kombination af flere)
- Diverse bær ( Jeg har brugt rosiner,  gojibær eller morbær)

1. Smelt din chokolade
2. Bland dine nødder og bær i den smeltede chokolade.
3. Der er nu to muligheder med chokoladen. Brug små papirsforme og fyld en teskefuld  i hver. Eller put bagepapir i en større form og fyld chokoladen deri.
4. Stil chokoladen på køl, til den er helt hård.
5. Server den med en kop varm the eller kaffe. :)

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Spinat pandekager.

Rugbrødslagkage.

Alm. gode kanin boller.