Lækre proteinpandekager

Her i det lille hjem træner vi rigtig meget, og derfor er vi begyndt at bruge proteinpulver. Jeg er derfor begyndt at kigge efter lidt opskrifter med proteinpulver i. Jeg har fundet en del, hvor man skal bruge banan som som et sødemiddel. Men ærlig talt, så er jeg lidt træt af banan i alle opskrifter.. ;)


Så efter at have kigget en del opskrifter igennem, og prøvet mig lidt frem, fandt jeg frem til denne lækre sag. 

Protein pandekager: (8 små pandekager)
- 2 Æg
- 3 spsk. Havregryn
- 2 spsk. Skyr
- 2 spsk. Proteinpulver (Jeg brugte vanilie og chokolade)
- 1 tsk. Bagepulver
- Olie til stegning

1. Start med at piske æggene.
2. Så maler/hakker du havregrynene til "mel" i din minihakker eller blender.
3. Derefter tilsætter du havregrynene, bagepulver, proteinpulveret og skyr derefter piskes det hele sammen til en jævn masse.
4. Steg pandekagerne sammen med lidt smør eller olie.

Tip. Lav pandekagerne små, så er de nemmere at vende på panden. 

Bon appetit!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Spinat pandekager.

Rugbrødslagkage.

Alm. gode kanin boller.