Proteinpandekager med banan

Jeg havde en voldsom lyst til  proteinpandekager da jeg stod op. Men jeg havde ikke alle ingredienserne som jeg brugte sidste gang. Så jeg måtte lige tænke hurtigt og fikse en opskrift sammen.


Hvis jeg selv skal sige det, blev de virkelig lækre, og det endte med at blive en virkelig nem opskrift. Hvis du ikke er så vild med banan, kan du tjekke min anden opskrift ud HER

Proteinpandekager m. Banan: 4-6 stk
- 1 Banan
- 2 spsk. Havregryn
- ½ tsk. Bagepulver
- 1 scoop Vaniljeproteinpulver
- 1-2 spsk Mælk

1. Mos bananen i en skål
2. Kør havregrynene fine i en minihakker
3. Bland det hele sammen
4. Lav 4-6 små pandekager på en beklædt bageplade
5. Bag dem i ovnen i 10min. ved 200 grader.

Bon appetit!

Kommentarer

Populære opslag fra denne blog

Spinat pandekager.

Rugbrødslagkage.

Alm. gode kanin boller.